Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa klo 18

Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa tänään uudenvuodenaattona kello 18:00 ja kestää kello 2:00 asti. Uuden lain mukaisesti tulitusaika lyhenee viime vuodesta neljällä tunnilla. Uusi ilotulitelaki edellyttää myös suojalasien käyttöä tulitteiden ampumisen yhteydessä. Tulitteita ei saa luovuttaa alaikäisille tai päihtyneille henkilöille. Tukes on listannut turvaohjeita, joiden noutattaminen on ehdottoman suositeltavaa: http://www.ilotulitus.info/turvavinkit/

Vetoamme siihen, että Ilotulite.netin käyttäjät näyttävät muille hyvää esimerkkiä ja noudattavat uusia säännöksiä ja turvaohjeita vuodenvaihteen ilotulittamisessa. Näin edistätte sekä omaa että muiden turvallisuutta ettekä edesauta ilotulitteiden heikentyneen maineen huononemista entisestään.

Ilotulite.net toivottaa hyvää ja ennen kaikkea turvallista vuodenvaihdetta itse kullekin!
Dadin *
Sivuston pääylläpitäjä Vlad Ivanov

• Paikalla Paikalla
"Iso paha admin"
Käyttäjien äänet: 0
tallennettu
Sivuja: [1] 2  Kaikki   Siirry ylös
PonDe *
Käyttäjä
+2
Vs: Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa klo 18 « Vastaus #1 : 31.12.2009 15:30:02 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Fireworks <3"
Käyttäjien äänet: -20
Ikä: 14
tallennettu
Noudatetaan. :P   Harmittaa ammunta-ajan lyheneminen.
Waiting NEW YEAR ! :D
Mardagor *
Käyttäjä
+2
Vs: Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa klo 18 « Vastaus #2 : 31.12.2009 15:31:14 »

• Poissa Poissa
"I <3 Ilotulite.net"
Käyttäjien äänet: +1
Ikä: 15
tallennettu
Asia meininki.
dyykkari *
Käyttäjä
Vs: Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa klo 18 « Vastaus #3 : 31.12.2009 16:10:17 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: -9
Ikä: 14
tallennettu
Harmittaa kyllä kun lyhensivät aikaa :(
Dyykkis @ Qnet
matuka *
Käyttäjä
+2
Vs: Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa klo 18 « Vastaus #4 : 31.12.2009 16:13:54 »

• mies
  • Poissa Poissa
"slipknot"
Käyttäjien äänet: -612
tallennettu
Niinno lyhensivät sinne 2 asti, ei se pahemmin haittaa.
Kunhan ei enää kutistu, sitten olen vihainen.
BANNED
sontakuski *
Käyttäjä
+2
Vs: Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa klo 18 « Vastaus #5 : 31.12.2009 16:14:09 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: -24
tallennettu
minä ainakin noudatan parhaani mukaan, eikä mua hirveemmin harmita tuo lyhennys ku en sillon enää ammu raketteja. BTW hyvää uutta vuotta kaikille ja turvallista tulitusta
Ylläpito on poistanut hyvän maun vastaisen allekirjoituksen
topi92 *
Käyttäjä
+2
Vs: Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa klo 18 « Vastaus #6 : 31.12.2009 16:52:09 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Viikinki"
Käyttäjien äänet: -46
tallennettu
uudetvuodet kaikille! koirat ja kissat myös teillekkin :)
Tiedätsä kuka mä oon, no?
Kuningas voittamaton, o-oon
Paulinpotilani *
Käyttäjä
+2
Vs: Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa klo 18 « Vastaus #7 : 31.12.2009 17:02:09 »

• mies
  • Poissa Poissa
"...For The Court Of The Crimson King"
Käyttäjien äänet: +3
tallennettu
Pyrin olemaan täysin asiallisesti ja näyttämään esimerkkiä (isoveljelleni) :D Uudet vuodet kaikille!
Henri-K *
Käyttäjä
+3
Vs: Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa klo 18 « Vastaus #8 : 31.12.2009 17:19:17 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Ilot ne on uutenavuotenakin..."
Käyttäjien äänet: -12
tallennettu
Kyllä, sääntöjä noudatetaan ehdottomasti :) Hyvää uuttavuotta kaikille !
Pyromancer *
Käyttäjä
+5
Vs: Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa klo 18 « Vastaus #9 : 31.12.2009 17:20:28 »

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +1
tallennettu
Sääntöjä noudattaen meinasin ampua. Hyvää uutta vuotta!

Miinushyökkäys iskeny muute tännekki..
Tämä viesti on piilotettu matalan käyttäjäarvion vuoksi. Näytä viesti
peksi *
Käyttäjä
-8
Vs: Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa klo 18 « Vastaus #10 : 31.12.2009 17:47:51 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: -38
Ikä: 16
tallennettu
jaa eikös se alkanu jo klo 17 noh en ole kun muutaman kissan pierun paukutellu
Kunkkutykki *
Käyttäjä
+2
Vs: Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa klo 18 « Vastaus #11 : 31.12.2009 20:02:29 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +18
Ikä: 20
tallennettu
Mahtavaa et täällä (Raumalla) noudatettiin suht hyvin ammunta-aikaa! Mitä nyt pari tussahti jossain neljältä, muttei lähelläkään yhtä kaaosta kuin aikaisempina vuosina.

Kaikilla on kivaa kun jatketaan tätä rataa, hyvää uutta vuotta kaikille!
The world is full of Kings and Queens
Who blind your eyes and steal your dreams
It's Heaven and Hell!
WeeTos *
Valvoja Ville Tyni
Vs: Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa klo 18 « Vastaus #12 : 01.01.2010 00:43:45 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Oh, behave!"
Ikä: 21
tallennettu
Hyvää uutta vuotta kaikille! Ei sitten muuta kuin seuraavaa kertaa odottamaan. ;)
vht @ IRCnet, QuakeNet & NetGamers | Liity Ilotulite.netin porukkaan Facebookissa, IRC-Galleriassa ja Last.fm:ssä! Linkit sivun oikeassa reunassa.
Krisu^ *
Käyttäjä
+2
Vs: Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa klo 18 « Vastaus #13 : 01.01.2010 01:21:14 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +11
tallennettu
Hyvää uuttavuotta! Täälläkin noudatettiin hyvin ammunta-aikaa. Jäi tulitteita niin perkeleeesti ettei ole edes haikea olo :).
Ilotulitteet on paljon parempaa kuin seksi.
samikin_ *
Käyttäjä
Vs: Ilotulitteiden sallittu käyttöaika alkaa klo 18 « Vastaus #14 : 06.01.2010 19:09:21 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Ilotulite.net <3"
tallennettu
Olin aivan hämilläni kun pauke tosiaan loppui siinnä kahden aikaa yöllä. Hienoa että nuodatettiin täällä päin niin hyvin. Hyvää vuotta 2010, ja uutta vuotta odotellen ;)
Ilotulite.net - Kun muu ei riitä
Sivuja: [1] 2  Kaikki   Siirry ylös
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit osallistua keskusteluun. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai rekisteröidy!

Local Crew

Suomen Ilotulitus Oy:n Local Crew -kampanja tarjoaa mahdollisuuden päästä kulissien taakse tutustumaan avustajina ilotulitus- ja tehostenäytösten valmisteluihin. Lue lisää...

Hae sivustolta

Tarkempi haku...

Lähetä linkki