Kuluttajailotulitteet > Yleinen keskustelu

Hinta-laatusuhteeltaan heikommat ilotulitteet

(1/34) > >>

Kimnice:
On hyvä omata tällainen ketju, missä käsittellään heikomman hinta/laatu-suhteen omaavia tuotteita; täydentää tuota ketjua missä käsitellään hyvän hinta/laatu-suhteen omaavia tuotteita.
------

Tässä listassa on tuotteita, jotka ovat saaneet suhteellisen heikon vastaanoton
Pitää ottaa huomioon, että kyseessä on kirjoittajien henkilökohtaisista subjektiivisista mielipiteistä. Lisäksi kaikki listalla olevat tuotteet eivät ole itseasiassa Huonoja, vaan yksinkertaisesti löytyy parempiakin tuotteita.

Jos haluat vaikuttaa listalla oleviin tuotteisiin ja/tai niiden arvosanoihin, niin suosittelen laittamaan 0-10 arvosanalla varustetun arvostelun tuonne arvostelut-osioon. Tarkistan arvoja tietyin väliajoin. Tähän ketjuun ehdotuksia huonoista tuotteista joita en ole vielä huomioinut ja perustelut mukaan.

Hakasuluissa on arvosana-keskiarvo, sen jälkeen tulee myyntipaikka ja hinta on suluissa.
-------

Jättiraketit
Quatro [3.3] - Rakettikeiu(14€)
Jippii [6.5] - Citymarket (10€) huom. Irtorakettina liian kallis, rakettipaketeissa usein Rankasti halvemmalla hinnalla
Iso Esa[5.3] - Teesi (16€)
Ultimate Challenge [7,125]
Jumbo Jättiraketti - Hong kong(5€) (Ei ole huono raketti, mutta näitä on 3kpl Mammuttilajitelmassa(20€) ja siinä on 10 muuta hienoa rakettia lisäksi)

Rakettipakkaukset
Bazooka [4.25] - Rakettikeiu(16€) - 8 rakettia
Super Bottle Rockets[3.0] - Rakettikeiu(3€) - 18 rakettia
Rakettikeisari [4.0] - Prisma(25€) - 11 rakettia
Raketti Lordi  - Prisma(18€) - 12 rakettia
Big Boss - Rakettitukku(25€) - 21 rakettia(huom. Jakaa mielipiteet aika tehokkaasti!)

Padat:
Rypälepommi/Mega Roomalainen/Sirpalepommi - Ilotulitus OY 10€
Virtahevon Aamunavaus - Teesi(8€)
Enter the Dragon - Rakettikeiu(25€) - heikoimmat arvostelut
Dynamiittipata - Rakettikeiu(8€)
Hyrskyn Myrskyn - Rakettitukku(5€)
 Paholaisen urut ,Rakettitukku 8€

Huom. Padoissa oli todella kova taso ja näistäkään heikkoja ei tuntunut olevan kuin Enter the Dragon

Roomalaiset:
Suomi Rommeli - Prisma(2,5€/2kpl)

Ilmapommit:
Super Thunder King - Euromarket (1€/6kpl)
Norsun laukaus - Rakettitukku (1,5€/4kpl)
Ilmatykki Pro - Tokmanni-ketju(3€/4kpl)
Magnum 44 - Prisma (4€/2kpl)
Tähtipommi Nova - Hong Kong (4€)

Värisuihkut:

Navigation Majakka - Teesi (0,6€/5kpl)
Anopin Sähinät - Rakettitukku (2€)
Viagaran Putous - Teesi (3€)
Gold Collection: Massive Mine - Rakettikeiu(8€)

Muut:
Kimitin - Rakettikeiu (3,5€)
Tank 4 pack - Rakettikeiu(melkein missä tahansa saa samoja)(1,5€/4kpl)
Tykinlaukaus - Rakettitukku (1€)
Tykinkuula - Tokmanni (1€)

-----

Seuraavat ovat ehdolla tälle listalle; vaativat lisää ääniä (äänten määrä ensin):
1 - Stalinin urut 200 ,Rakettikeiu 5€
2 - Siperia opettaa ,Rakettitukku 12€
1 - Maxiroomalainen ,Rakettitukku 2€
1 - Pyörretykäri ,Rakettitukku 1€
1 - Perhonen ,Kaikista hyvin varustetuista liikkeistä n.2€
2 - Tutkatankki ,Rakettitukku 3,5€
1 - Miumau katinpierut ** Rakettitukusta kupongilla 0,50e ilman kuponkia 1 euro.
1 - Tulisuudelma ** Rakettitukusta 3,50e
1 - Blackbomb ** Prisma 2,90
2 - Dynamiitti-sarja, Tokmanni 3€
2 - Raketti Mestari, Prisma 35€
2 - Raketti Kunkku, Prisma 22€
2 - Raketti Bossi, Prisma 12€
2 - Raketti Pressa, Prisma 15€
1 - Maxikatit, Rakettitukku
1 - Pionitykit, Prisma 5,9€
1 - Rääkyvät Raketit, Rakettitukku, 5€
1 - Luftwaffe, Rakettikeiu, 20€
1 - Leijonan Laukaus 1.0, Rakettikeiu 0,5€ (1€)
1 - Paksu Bertha
Päivitetty 22.9.2008

Dadin:
Laitettu stickyksi.

Kimnice:
Lainaus käyttäjältä: Koala - 29.08.2007 08:14:30>>>>Ihan hyvä tällänen aihe! Mä olin suunnitellu ostavani Viagaran putouksen tuolta teesistä ja se maksaa muuten 2.90 :D Mut voitko sanoa miks toi Viagaran putous on huono hinta/laatu suhteeltaan? Itse en osaa oikein sanoa hinta/laatusuhteeltaan mitään huonoja ilotulitteita jotka jo oisivat tässä...

Tai on mulla kyllä pari...

Ainakin:

Miumau katinpierut ** Rakettitukusta kupongilla 0,50e ilman kuponkia 1 euro.
Tulisuudelma ** Rakettitukusta 3,50e
Blackbomb ** Prisma 2,90

Tossa oli muutama. Lisään luultavasti ennen uuttavuottakin jos tulee mieleen, ainakin uuden vuoden jälkeen lisään jotain.
<<<<1. Tuossahan on linkki kyseisen tuotteen arvosteluun. Minä en ole itse ampunut tuotetta ja luotan arvosteluihin..muista myös, että tuolla listalla olevat tuotteet eivät välttämättä ole sanan varsinaisessa merkityksessä huonoja; voi esimerkiksi löytyä vielä parempia tuotteita (padoissa varsinkin tuosta kysymys).
2. Kuten jo tuossa neuvoinkin, niin kannattaa mennä ilotulite-arvosteluihin tekemään lyhyt arvostelu tuotteesta ja ennenkaikkea antamaan arvosana 1-10 välillä. Lisään nuo kyllä ns. "ehdokkaat"-listaan, jos tulee kannatusta, niin voidaan lisätä tuotetta varsinaiseen listaan.
3. Tulisuudelmaa saa Lidl:stä toisilla papereilla (muuten sama tuote) 1,9€ hintaan - tuon mukaan mennään arvosteluissa.

Ilmapommi-Mestari:
Lainaus käyttäjältä: Jokge - 29.08.2007 07:43:03>>>>Tässäpä minun pieni listani.

Rakettipakkaukset:

Tulihäntäraketti ,Rakettikeiu 8€
<<<<Tämä iski täältä silmään,tämä pakkaus kuuluisi ennemmin Hinta/laatu-suhteeltaan parhaat tulitteet aiheeseen!

Homer:
Paholaisen urut kuuluisi todellakin tälle listalle. Todella tylsä ja ylipitkä sarja ohjuspattereita selvään ylihintaan. Esim Tokmannista saisi kaksi kappaletta Jupiter patteri 100:aa yhteensä kolmella eurolla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu